2010. augusztus 18., szerda

Újraélesztési kísérlet 1. Befújás, szívmasszázs

Eltrehánykodtam egykori kedvesemet, ezt a kis blogot.

Mint valami csapodár, most visszatértem, hogy kitöröljem belőle a félresikerült bejegyzéseimet.

Erre kiderül, hogy a kicsikém még él!!


Sőt, új bejegyzés virít az egyik írásom alatt - igaz, hogy két hónappal ezelőtti, de gondosan leporolgattam és kibiggyesztettem láthatóra!

Jaj, ezek után dehogy hagyom abba, dehogy törlöm, inkább folytatom!

Köszönöm Kedves Névtelen Olvasóm!!! Kérlek, gyere máskor is:)!
(Ez volt, amit megdicsértek!!)

1 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsa!

    Nagyon örülök, hogy újra itt vagy! Már régen rábukkantam a blogodra és tetszett amiket megmutattál benne.
    Tulajdonképpen most azért kereslek meg személyesen, mert "üzleti" ajánlatom lenne. Nekem is van egy blogom, a varazspor.blogspot.com Arra gondoltam, hogy azokat a blogokat, amiket én is szívesen látogatok, ajánlanám a blogomban. Persze, hogy ez nekem is jó legyen, cserébe én is kérném, hogy te is tedd ugyanezt. Benne vagy?
    Gondold át, és írd meg légyszi a guth.kriszta@gmail.com -ra, hogy mit gondolsz erről.

    Kellemes kreatívkodást! :)

    VálaszTörlés