2009. március 2., hétfő

Hercegnők útra keltek

Nekem fiam van, így aztán több fényévnyi lemaradással szembesülök a rózsaszín ajándékozás világában.


Gyanítom, hogy hátrányomat csak oly módon hozhatnám be, ha a sors megajándékozna még egy kislánnyal is, így az alapokról elindulva fokozatosan én is belenőnék a jelen lányos játékaiba. Annyi rálátásom még maradt, hogy a fő divatszín, az örök, a változatlan rózsaszín.

Bámulom, mikor családom anyukái végigdarálják a Hercegnők nevét, származását és titulusát. Én csak annyit tudtam, hogy van Hófehérke, van Ariel (igaz, az ő rajzfilmes születésekor én már főiskolás voltam), továbbá Csipkerózsika is létezik a mesékben. De hogy ők rokonságban vannak és hercegnői közösséget alkotnak, az teljes újdonság volt.

Azután ott vannak még a Pónik kiterjedt családjukkal, számomra feltérképezetlenül.
Eme szövevényes rózsaszín, csillogó mesehősök láttán gondolom azt, hogy ezt egy mami csak akkor képes elsajátítani, ha kislánykával együtt belenő.
Számomra tiszta sor az összes Verda, Thomas, a tucanyi tuningolt ugrórugós, na és persze a legfrissebb felfedezés: Wall-E.


Kevéske hercegnős tudásomat bevetve elkészítettem néhány faliképet Róluk. Útjukra bocsájtottam őket kereskedelmi útvesztőjükbe, majdcsak rájuk találnak bűbájos rajongóik.


További gyerekszobai képeket a galériában találhattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése