2009. február 9., hétfő

Napsütéses reggel áztató esővel

Micsoda reggel!
Ez a nap nagyon titokzatosan kezdődött. Nem is sejtette magát az a néhány kis meglepetés, ami már eddig ért ma, pedig még csak délelőtt van.

Mikor ébredés után a redőnyt felhúztam és szembesültem a novemberi jellegű áztató esővel, nem gondoltam volna, hogy ennyi kellemes történik néhány órán belül.

Egyrészt az óvodából hazafelé jövet találkoztam egy régen látott barátnőmmel, másrészt felfedeztem, hogy kedvezően nő az oldalam látogatottsága (a hétvége ellenére), továbbá egy nagyon jó blogra bukkantam, ahol a harangodi alkotótáborról írtak, Nagykállóról, ami az én szülővárosom (erről írtam a Most már tudom, miért... bejegyzést). Annyira tetszik!

Ha belegondolok, hogy ma a mérgező növényekről készültem írni...
Inkább elnapolom és ma egy csinos csigával foglalkozom, amit lehet, hogy még ma itt megmutatok, de ha nem, akkor holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése