2009. március 5., csütörtök

Ma tetszést arattam, amit nagyon köszönök!

Éljen, éljen, ma a munkám több embernek is megtetszett!

Délelőtt nőnapi csokrokat kötöttem egy üzletben, amire a tulajdonos mondta, hogy ez valóban nagyon a kezemre áll. (Főleg a kerek bokréták, így előnyben vagyok a menyasszonyi csokrok terén:))
A másik nagy örömhír, hogy fogadott ez Első Kedves Hozzászólás itthon délután, ebben a blogban. Nagyon köszönöm Zsóka!!! (balra a tartalomban, az "Előkerült a kis csinos" cikk végén)

u.i.: a következő hozzászólások már rögtön láthatóak lesznek, mert kivettem a moderációs szűrést, ami arra volt hivatott, hogy csak az a hozzászólás látszódjon, amit előtte e-mailben megkapok és engedélyezek. De ide úgyis csak jószándékú, kedves emberek írnak, úgyhogy szabad a vásár.

A nem kedvesekkel majd utólag elbánok!!!

3 megjegyzés:

  1. Gratula Virágbarátnő! Szép az oldalad!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter!

    Köszönöm szépen!
    Még nincs éjfél, és máris begyűjtöttem egy újabb elismerést Neked köszönhetően! Viszont Te vagy az első, aki azt írta, hogy szép az oldal. Jó érzés!
    Gyere máskor is!
    Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, Zsóka írta először, hogy szép.
    Úgy tűnik éjszaka nem szabad élesben írnom, mert nem figyelek eléggé.:(

    VálaszTörlés