2009. április 8., szerda

Lógtam, tudom

Már olyan régen írtam bejegyzést, hogy szó szerint féltem most megnyitni a saját oldalamat.

Olyan érzés, mint amikor valaki ellógott több órát a főiskolán, azután lapos-kúszásban egyszer csak megjelenik. Van sok magyarázata, kicsit szégyenli is magát, holott nem is kötelező bejárni az előadásra.
Most is ez van, minden más üzenetet végignéztem ezelőtt, majd - mintha attól tartanék, hogy majd jól rámpirít - mellékesen megnyitottam a blogomat is. Még megvan, szerencse.

Az történt, hogy kisfiú megbetegedett, úgyhogy napokig folyamatosan a lázcsillapítással foglalatoskodtam. Előtte meg bokros teendők, határidők, munka, új barátságok és a felüdítő tavaszi újdonság: csavargok a napsütésben a gyermekemmel az utcákon.
Jó, ez akkor volt, mielőtt megbetegedett, de olyan jó lézengeni végre, csak létezni és nevetgélni vele.

Különben is, most a válság idején célszerű újra felfedezni azokat a tevékenységeket, amik
  1. kellemesek,
  2. feltöltenek életszerűségükkel
  3. ingyen vannak
Persze jó az is, hogy saját blogomból nem tud kirúgni senki azért, mert trehány voltam vele.
Olyan, mint a háztatási munka: megvár.

Csak kellemesebb és maradandóbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése