2009. március 14., szombat

A téma az utcán hever

Jó kis ismert mondás, az terjeng róla, hogy igaz.

Itt és most én is megerősítem ezt az állítást!! Tényleg az utcán hever, fizikai valójában is. Ma valóban megtapasztaltam. Tele van vele az utca.

Tavaszi Kerti Munkák, helyszín: a ház előtti kert (a járdán túl).

Hogy miért kényes kérdés a ház előtti kert?
  • Ha szép virágok díszítik: azok éjszaka hirtelen eltűnnek.
  • Ha gondozatlan, csúnya a kert: a járókelőknek megvan a véleménye a trehány tulajról.
  • Ha derékig ér a gaz: jöhet a hatóság figyelmeztetni, hogy rendben tartani az ingatlan tulajdonosának felelőssége, amennyiben .... napon belül nem teszi, úgy .... bírság.
  • Ha rendelek egy kupac sódert és csak másnap vagy harmadnap lapátolom be az udvarra (nem én, hanem a férj), akkor jön a pecsétes papír, mert közterületen tároltam. (Ha tárolok, nem az enyém; ha gazos, akkor az enyém. )
Egyvalami mindig állandó, akár virágok pompáznak, akár sóder díszeleg, akár gaz éktelenkedik. Ez a bizonyos - most itt a blogomban - az utcán heverő téma. Mert ott hevert többedmagával.

Se szépnek, se jónak nem mondanám ezt a szórványt (lehet, hogy ilyen szó nem létezik, de most tényleg ez a helyes).

Ez a téma büdi és undorító és a ház előtti utcai kert tele volt vele.
Okozója néhány eb, felelőse a néhány kedves (?) gazda.

Ezek a kutyusok, kik a már szükségtelen végtermékeiket az utcai kertünkben helyezik el, bizonyára dédelgetett ölebek, a gazdik büszkeségei. Káprázat, hogy gazdik milyen üveges szemmel, póker arccal képesek maguk elé meredni és nem észrevenni azt, hogy büszkeségük éppen ürít. Más gondozott kertjébe.

Látom postaládákra kiírva: reklámújságot nem kérünk!!
Panaszolják, hogy ennek ellenére bedobálják azt a rengeteg papírt, .... hogy ez micsoda pazarlás.... miért van erre szükség? Csak a szemét mennyisége nő.

Nos, nekem lenne egy praktikus ötletem, ami sokaknak javára válhat: ha ezek a reklámújságok úgyis ingyen vannak, úgyis feleslegesek, úgyis szemétbe kerülnek egyből, akkor mi lenne, ha a kutyuska sétáltatásakor magunkkal vinnénk 1-2 összehajtogatott példányt, amit az akció kezdetét megelőzően gyorsan a kedvenc popija alá csúsztatnánk, azután az egészet a kukába????!!!!
Felesleges papír újrahasznosítva, gyűjtőzacskóra nem kell költeni, potyadék nem kerül a kertbe.

Elfantáziáltam arról, hogy a gazdik akkor is ilyen ártatlan tekintettel merednének a semmibe - a névjegyek elhelyezésének pillanatában -, ha azt a saját lakásuknak szobájában, a cserepes virágok közé tenné a kedvenc??

Elhessentettem a képet, mivel ez nem lehet összehasonlítható szituáció, mert oda csak egy kutyuska végezné dolgát, arról is tudhatná a lakástulajdonos, hogy ki a gazdi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése