2009. augusztus 27., csütörtök

Mágikus vonzalmam

Már régebb óta mágikusan vonzódom Nigella falatozójához.
Természetesen a sorozat minden részét felvettem videóra - anno - és ez a gyűjtemény csodás recept rossz, borúlátó hangulat elűzésére.

De a ma esti felfedezésem is káprázatos volt.

Az történt, hogy nézegettem mások blogjait, már kigyűjtöttem magamnak néhány kedvencet, mert pl. jól írnak, vagy mert nagyon jók szakmailag, vagy esetleg szemet gyönyörködtető megoldásokat, fotókat használnak.

Így érkeztem - néhány blogon keresztül szörfölgetve - egy kulináris csodára, ami tele van pazar képekkel és hangulatos írásokkal.
És innentől kezdve nem volt megállás.
Rátaláltam rengeteg életvidám és jókedvvel teli emberre, akik szeretnek élni, szeretnek főzni, enni és tele vannak energiával.

Bárki megtalálhatja őket, az én mai felfedezettem (klikk ide) blogján keresztül.
(Remélem nem bánja, hogy belinkeltem, majd ha reklamál, esetleg kiveszem a linket:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése