2009. február 11., szerda

Előkerült a kis csinos

Íme Csinos Csiga.

Kiszabadult portréja a fényképezőből, úgyhogy már itt színesítheti a bejegyzést.


Szoktam ilyenkor, kora tavasszal készíteni ezzel a csigával kopogtató koszorúkat, nagyon népszerű a vásárlók körében. Ebből még soha nem kellett elraktároznom kész árut, ahogy kikerült az eladási helyére, máris elkelt.

Sikerszéria a javából.


Mostani, áztató esős napjainkra igazán ráfér egy ilyen tavaszi hírnök. Még készül néhány társa is, azután holnap mindannyian indulhatnak a kertészetbe, remélhetőleg a vásárlók legnagyobb örömére. :)


Egy mosollyal több!:)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog vagyok, hogy rátaláltam a lapodra. Nagyon szép, ötletes, remek. Csak gratulálni tudok.
    Jó munkát sok sikert kivánok
    Ráczné Zsóka

    VálaszTörlés
  2. Boldog vagyok, hogy rátaláltam az oldaladra. Nagyon szép, ötletes, sok sikert, jó munkát és sok sikert kivánok

    Ráczné Zsóka

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsóka!

    Köszönöm szépen a gratulációt, nagyon örülök annak, hogy tetszik az oldalam. Szeretettel várlak máskor is, majd igyekszem a továbbiakban is érdekeseket produkálni.
    Üdvözöllek és további szép napot kívánok!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés